Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 60€ εντός Ελλάδας

Frequently Asked Questions About

  • Πόσα διαφορετικά αρώματα μπορούμε να δοκιμάσουμε;

Όχι παραπάνω από τρία. Θα διαπιστώσετε ότι η οσμή σας κουράζεται πιο γρήγορα από παρόμοιες μυρωδιές.  Κινδυνεύετε να μπερδέψετε την όσφρησή σας εάν δοκιμάσετε περισσότερα από τρία διαφορετικά αρώματα ταυτόχρονα.

  • Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να δοκιμάσετε ένα άρωμα;

Εφαρμόστε μερικές σταγόνες ή το ελαφρύτερο σπρέι στον καρπό ή στο πίσω μέρος του χεριού σας. Μην μυρίσετε μια φιάλη, επειδή το άρωμα έρχεται στη ζωή μόνο στο δέρμα σας. Περιμένετε λίγα λεπτά. Δώστε χρόνο στο άρωμα να ανθίσει στο δέρμα σας, να αφήσετε τις νότες να “μιλήσουν”  σε σας.

  • Μπορώ να πω εάν μου αρέσει ένα άρωμα με το να μυρίσω ένα μπουκάλι;

Όχι. Όταν μυρίζετε ένα ανοιχτό μπουκάλι, η μύτη σας εισπνέει το απότομο τσίμπημα του αλκοόλ και τις κορυφαίες νότες. Ένα άρωμα χρειάζεται το δέρμα σας για να ζωντανέψει. Ανθίζει καθώς αντιδρά με τη ζεστασιά του σώματός σας για να δημιουργήσει ένα άρωμα μοναδικό για εσάς.

  • Πώς πρέπει να δοκιμάσω ένα άρωμα αν δεν θέλω να το δοκιμάσω στο δέρμα μου;

Δοκιμάστε σε χαρτί, σε βαμβάκι ή ύφασμα. Δεν είναι τόσο καλό  όσο οι δοκιμές στο δέρμα σας, αλλά είναι το επόμενο καλύτερο πράγμα.

  • Πόσες διαφορετικές μυρωδιές μπορώ να διακρίνω;

Ανάλογα με την προσωπική σας αίσθηση οσμής, μεταξύ 5.000 και 10.000.

  • Το άρωμα είναι αφροδισιακό;

Το άρωμα μπορεί σίγουρα να σας κάνει να αισθανθείτε πιο σέξι, αλλά δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να δείχνουν ότι το άρωμα είναι στην πραγματικότητα ένα αφροδισιακό. Η μυρωδιά συνδέεται προφανώς με τη σεξουαλικότητά μας. Η αίσθηση της εμπιστοσύνης που μπορεί να προσφέρει το σωστό άρωμα, καθώς και το ελκυστικό κοκτέιλ που βοηθάει στη δημιουργία του, μπορεί σίγουρα να είναι μια μεγάλη εκκίνηση.

  • Πώς με βοηθούν οι οικογένειες αρωμάτων να επιλέξω το σωστό άρωμα;

Επειδή η όσφρησή μας είναι τόσο συναισθηματική, υποθέτουμε ότι τα αρώματα είναι συγκεχυμένα, μια μάζα διαφορετικών μυρωδιών χωρίς λόγο.

Δεν είναι αλήθεια. Όταν ταξινομείτε τα αρώματα που έχετε φορέσει, πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι ανήκουν σε μόλις δύο ή τρεις οικογένειες. Μόλις γνωρίσετε τις οικογένειες που σας αρέσουν ιδιαίτερα,  θα βρείτε ποια άλλα αρώματα εμπίπτουν στην ίδια οικογένεια

  • Γιατί φοράμε (και αγαπάμε) τα αρώματα τόσο πολύ;

Διότι μας βοηθά να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας και τους άλλους. Πρόσφατες ψυχολογικές μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν άρωμα συχνά έχουν πιο θετική στάση απέναντι στην κοινωνικοποίηση και μπορεί να είναι πιο κοινωνικά καταρτισμένοι από εκείνους που σπάνια ή ποτέ δε φορούν. Γενικά διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι μυρίζουν ωραία έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

  • Γιατί αγαπάμε κάποια αρώματα και άλλα όχι ;

Επειδή όλοι είμαστε προγραμματισμένοι να μας αρέσουν ορισμένες μυρωδιές και να μη μας αρέσουν άλλες. Η αντίδρασή μας στην οσμή και στο άρωμα, λένε οι επιστήμονες, διδάσκεται μερικώς και εν μέρει είναι γενετική. Είμαστε γεννημένοι με συγκεκριμένες προτιμήσεις και αντιπάθειες, καθώς και ευαισθησία σε ορισμένες μυρωδιές. Πολύ νωρίς, η εμπειρία μας αρχίζει να τις τροποποιεί και να προσθέτουμε  και να δημιουργούμε  μια περίπλοκη “τράπεζα μυρωδιών  ” των αναμνήσεων. Όλες αυτές οι αποθηκευμένες πληροφορίες καθορίζουν αν μας αρέσει ή όχι ένα άρωμα.

  • Γιατί το άρωμα φέρνει πίσω τις μνήμες και τα συναισθήματα του παρελθόντος;

Επειδή η οσμή ενεργοποιεί τη συσσωρευτική μνήμη των συστάδων γεγονότων και συναισθημάτων. Χρησιμοποιούμε την ενότητα «μνήμη» του εγκεφάλου για να βοηθήσει στον εντοπισμό ενός συγκεκριμένου αρώματος, επειδή δεν μπορούμε να περιγράψουμε μια μυρωδιά. Το πλησιέστερο που μπορούμε να φτάσουμε είναι να το περιγράψουμε σε σχετικούς όρους: “Μύριζε σαν …”. Η μυρωδιά ενός αρώματος στέλνει σήμα στον εγκέφαλό μας να ψάξει στην “μνήμη μας” μυρωδιές για παλιές ενώσεις και συνδέσεις που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον καθορισμό αυτού του αρώματος. Γι ‘αυτό, όταν μυρίζετε ένα τριαντάφυλλο σήμερα, μπορεί να έχετε ξαφνικά μια εικόνα του κήπου της γιαγιάς σας ή μια αίσθηση του αρώματος που φορούσε η μητέρα σας.

  • Πώς μπορώ να κάνω το άρωμά μου να διαρκεί περισσότερο;

Το μυστικό για το μακροχρόνιο άρωμα είναι η «επίστρωση αρωμάτων». Δημιουργήστε στρώματα μυρωδιάς στο δέρμα χρησιμοποιώντας διαφορετικές φόρμες του ίδιου αρώματος – αρωματισμένο σαπούνι, λάδι ή gel μπάνιου, λοσιόν ή κρέμα σώματος. Το καθένα από αυτά ενισχύει την επιρροή του άλλου για να τετραπλασιάσει τη ζωή του αγαπημένου σας αρώματος. Η επίστρωση ή “αρωματισμός” όπως αποκαλείται μερικές φορές είναι επίσης έξυπνος τρόπος να φορέσετε ένα άρωμα που είναι υπερβολικά ισχυρό για χρήση κατά τη διάρκεια της ημέρας.

  • Πώς πρέπει να αποθηκεύω τα αρώματά μου;

Κρατήστε τα αρώματά σας σε ένα δροσερό, ξηρό μέρος μακριά από το άμεσο ηλιακό φως και πηγές θερμότητας (όπως καλοριφέρ). Η υπερβολική ζέστη ή κρύο θα ανατρέψει τη λεπτή ισορροπία των ελαίων και θα αλλάξει τη μυρωδιά τους. Μόλις ανοίξετε ένα μπουκάλι αρώματος, χρησιμοποιήστε το. Ένα σπρέι αφήνει λιγότερο αέρα και εξατμίζεται πιο αργά από ένα μπουκάλι με καπάκι, αλλά ακόμη και η λεπτότερη ουσία εξασθενεί με το χρόνο. Το καλύτερο μέρος για το ανοιχτό άρωμα είναι σε ένα κλειστό συρτάρι ή ντουλάπα.

  • Πού πρέπει να εφαρμόσω το άρωμά μου;

Όπου το δέρμα είναι ιδιαίτερα ζεστό και όπου υπάρχει καλή κυκλοφορία του αίματος. Αυτό συμβαίνει επειδή η θερμότητα βοηθά στη διάχυση και μεγεθύνει την μυρωδιά του αρώματος. Τα “σημεία παλμών” στο σώμα είναι οι τέλειοι ενεργοποιητές για το άρωμα. Επειδή το άρωμα αυξάνεται, θα πρέπει να εφαρμόζεται σε πολλά παλμικά σημεία – όχι μόνο, για παράδειγμα, στη βάση του λαιμού. Εάν προτιμάτε να έχετε το ίχνος του αρώματος πάνω σας, εφαρμόζετέ το στο λαιμό ή/και στα μαλλιά. Η θερμότητα και η κίνηση θα διαχέουν το άρωμα.

  • Πού είναι οι παλμοί μου;

Στους καρπούς. Στους αγκώνες. Κάτω από τους λοβούς του αυτιού, όχι πίσω. Στη βάση του λαιμού. Πίσω από τα γόνατα. Και οπουδήποτε αλλού αισθάνεστε χτύπο της καρδιάς.

  • Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος ψεκασμού με άρωμα;

Ψεκάστε περίπου 20 εκατοστά μακριά από το δέρμα σας. Ο ομοιόμορφος ψεκασμός σε μια ευρύτερη περιοχή θα βοηθήσει το άρωμά σας να διαρκέσει περισσότερο από ένα γενναιόδωρο ποσό σε μια μικρή περιοχή.

  • Πρέπει να τρίψω τον έναν καρπό με τον άλλο για να στεγνώσει το άρωμα;

Όχι, επειδή θα χαλάσετε τις νότες, η ανάπτυξή τους θα είναι θολή.

  • Πού αλλού μπορώ να ψεκάζω άρωμα, εκτός από το δέρμα μου;

Δοκιμάστε το ελαφρύτερο σπρέι με υγρά μαλλιά, πριν στεγνώσετε, ή ψεκάστε τη βούρτσα σας με άρωμα και χτενίστε μετά. Προσθέστε μερικές σταγόνες αρώματος στο νερό σε ένα σίδερο ατμού για να σιδερώσετε τα ρούχα με άρωμα. Εάν το άρωμα μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε τόσο καλά, γιατί να μην χρησιμοποιήσετε τη δύναμή του;

  • Μπορώ να φορέσω δύο αρώματα ταυτόχρονα;

Κατά προτίμηση όχι επειδή κάθε άρωμα είναι μια ισορροπημένη, πλήρης δημιουργία. Εάν φοράτε ένα άρωμα πάνω από το άλλο, μπορείτε να δημιουργήσετε μια μυρωδιά, αλλά πιθανότατα θα παράγετε μια οσμή.

  • Πρέπει να κολλήσω σε μια οικογένεια αρωμάτων;

Όχι απαραίτητα. Εάν είστε έτοιμοι για μια αλλαγή – μπορείτε. Οι νότες τείνουν να αναμειγνύονται μεταξύ τους, έτσι το νέο αγαπημένο σας άρωμα μπορεί να είναι σε μια διαφορετική οικογένεια οσμής, αλλά μπορεί να είναι παρόμοιο. Στα αρώματα (όπως και στα χρώματα), μερικές φορές τα αντίθετα αλληλοσυμπληρώνονται, οπότε αν αισθάνεστε γενναίοι, κοιτάξτε τις μυρωδιές από το αντίθετο της προτιμώμενης οικογένειας αρωμάτων.

  • Πώς μπορώ να αγοράσω άρωμα online χωρίς να το μυρίσω;

Οι ηλεκτρονικές αγορές χωρίς να μυρίσετε ένα άρωμα, δεν πρέπει να αποτελούν πρόβλημα αν επιλέξετε τις νότες και τις οικογένειες που γνωρίζετε ότι αγαπάτε. Σίγουρα δεν χρησιμοποιείτε τις ηλεκτρονικές αγορές ως ευκαιρία να είστε πειραματικοί. Αλλά μπορείτε να παραγγείλετε δείγματα πριν αγοράσετε το κανονικό  μέγεθος μπουκαλιού.

  • Μπορεί να ταυτιστεί ένα άρωμα με μια προσωπικότητα ή διάθεση;

Επειδή οι προτιμήσεις αρωμάτων είναι τόσο ατομικές, όχι πάντα … αυτό που είναι ρομαντικό και θηλυκό σε ένα άτομο μπορεί να είναι υπερβολικό και όχι καλό σε άλλο. Ορισμένες νότες είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένες ως αποδίδουσες μια συγκεκριμένη διάθεση. Τα εσπεριδοειδή, για παράδειγμα, σχεδόν πάντα αναγνωρίζονται ως φρέσκα,η βανίλια και τα μπαχαρικά ζεστά και άνετα. Χρησιμοποιώντας αυτές τις γενικεύσεις γύρω από τις σημειώσεις αρωμάτων, μπορούμε να συνδέσουμε ορισμένες διαθέσεις και τύπους προσωπικότητας με ορισμένα αρώματα.

  • Ποιες είναι οι πιο σταθερά δημοφιλείς νότες αρώματος;

Οι τάσεις αλλάζουν πάντοτε – λόγω της ζήτησης, των πολιτιστικών επιρροών, και μερικές φορές από τους προμηθευτές πρώτων υλών και τη διαθεσιμότητα. Τα floral notes παραμένουν σταθερά ισχυρά, ενώ τα Eau de Cologne επανεμφανίζονται κυκλικά με κάθε καλοκαιρινή περίοδο. Για τους περισσότερους, τίποτα δεν είναι καλύτερο για το καλοκαίρι όσο η φρεσκάδα των εσπεριδοειδών.

  • Ποιες νότες είναι στη μόδα σήμερα;

Οι κλασσικές αρσενικές ξύλινες νότες διασχίζουν τα όρια των φύλων και κυριαρχούν στα ανδρικά και τα γυναικεία αρώματα – εν μέρει λόγω του εξειδικευμένου κινήματος και της αποφασιστικότητάς του να μην περιορίζει τις αρωματικές ουσίες σε ένα συγκεκριμένο φύλο. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι συμπληρωματικές νότες του κεχριμπαριού και των μπαχαρικών, καθώς και οι κλασικές του τριαντάφυλλου συνενώνονται με τις νέες Ξυλώδεις (Woods) νότες.

  • Τα αρώματα κοινών / unisex ξεπερνούν τα αρώματα που σχετίζονται με το φύλο;

Δεν έχουν ακόμη αναλάβει. Τα εμπορικά σήματα Artisan (ένα τμήμα που αναπτύσσεται εκθετικά) είναι λιγότερο πιθανό να καθορίσουν ένα άρωμα ως καθαρά ανδρικό ή γυναικείο – προτιμώντας να δημιουργήσουν αρώματα που ελκύουν και τα δύο φύλα.

  • Μπορώ να φορέσω ένα άρωμα που προορίζεται για το αντίθετο φύλο;

Απολύτως. Επιλέξτε με βάση τις προτιμήσεις σας, και αν ένα άρωμα σας κάνει να αισθάνεστε φανταστικά όταν το φοράτε, τότε θα πρέπει να το φορέσετε. Είναι τόσο απλό.

  • Πρέπει να αλλάζω άρωμα ανάλογα με την εποχή;

Οι εποχιακές αλλαγές στο άρωμα είναι ένας καλός τρόπος να ανανεώνετε το στυλ σας – με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούμε τα ρούχα για να ανακοινώσουμε μια νέα εποχή. Συνήθως, το χειμώνα τείνουμε προς τις πιο ζεστές νότες από κεχριμπάρι, βανίλια, ξύλα και μπαχαρικά. Το καλοκαίρι, αυτές οι μυρωδιές μπορεί να μας φαίνονται πάρα πολύ βαριές και να θέλουμε να στραφούμε σε κάτι  πιο φρέσκο και ελαφρύ.

  • Γιατί το αγαπημένο μου άρωμα φαίνεται να μυρίζει διαφορετικά από το πώς το θυμάμαι;

Η χρήση πρώτων υλών αρώματος παρακολουθείται και ρυθμίζεται από έναν βιομηχανικό οργανισμό που ονομάζεται IFRA. Μέσω διεξαγόμενης έρευνας και δοκιμών, η IFRA αναγνωρίζει συνεχώς αλλεργιογόνα και ευαισθητοποιητές στην παλέτα του αρωματοποιού. Όταν συμβαίνει αυτό, μπορεί να χρειαστεί να αντικατασταθεί μια πρώτη ύλη με ένα διαφορετικό υλικό – αυτό μπορεί να έχει ή όχι σημαντική επίδραση ανάλογα με τα χαρακτηριστικά προφίλ οσμής του παλαιού και νέου υλικού, αλλά και τις ποσότητες που χρησιμοποιήθηκαν στο άρωμα.

  • Γιατί δεν μπορώ να μυρίσω το δικό μου άρωμα όταν το φοράω ;

Η αίσθηση της μυρωδιάς μας είναι εξαιρετικά αποτελεσματική. Η ικανότητά της να ανιχνεύει και να εντοπίζει αυτό που μυρίζουμε συμβαίνει (στις περισσότερες περιπτώσεις) αρκετά υποσυνείδητα. Αυτός είναι ο λόγος που θα δείτε κάποιον να ρυτιδώνει τη μύτη, πριν πει «Τι είναι αυτή η μυρωδιά;». Ένα τέτοιο ισχυρό, αποτελεσματικό όργανο επεξεργασίας πρέπει επίσης να συμπεριφέρεται επιμελώς … γι ‘αυτό θα υποφέρουμε από κόπωση οσμής. Έτσι, ακόμη και όταν εξακολουθούμε να μυρίζουμε κάτι, ίσως να μην το καταχωρούμε ή να το αναγνωρίζουμε όσο κάναμε στην πρώτη επαφή. Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο δεν αναγνωρίζουμε τη μοναδική “μυρωδιά” του σπιτιού μας εκτός αν βρισκόμαστε σε διακοπές – ή τουλάχιστον μακριά από αυτό για αρκετές ώρες. Έτσι, ενώ ο εγκέφαλος δεν επιστρέφει αναγκαστικά  στο συνειδητό σας τις πληροφορίες για το άρωμα που φοράτε , μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι άλλοι σας απολαμβάνουν να το φοράτε. Για να ξεπεραστεί η κόπωση οσμής, έχετε μερικά  εναλλακτικά αρώματα από μέρα σε μέρα ή για διαφορετικές περιστάσεις (ημέρα ή νύχτα), έτσι ώστε οι οσφρητικοί  σας υποδοχείς να παραμένουν σε εγρήγορση.

  • Τα αρώματα μυρίζουν διαφορετικά σε διαφορετικούς ανθρώπους;

Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι παράγοντες όπως η χημεία του δέρματος και η διατροφή μπορούν να προκαλέσουν παραλλαγές στον τρόπο που ένα άρωμα μυρίζει από ένα άτομο σε άλλο.

Πιθανότατα να συμβάλει σε αυτές τις διαφορές και η αίσθηση της ακαταστασίας – δηλαδή, το κοκτέιλ των μυρωδιών που ένα άτομο μπορεί να συσσωρεύσει στις καθημερινές συνήθειές του. Σκεφτείτε τις σκόνες και τα μαλακτικά πλυντηρίου, αφρόλουτρα  και λοσιόν, σαμπουάν, μαλακτικά και προϊόντα για τα μαλλιά. Για να μην αναφέρουμε εξαιρετικά αρωματισμένα προϊόντα όπως τα  αποσμητικά. Είναι γενικά παράλογο να επιλέξετε ένα άρωμα βασιζόμενοι στο πώς μυρίζει σε κάποιον άλλο, επειδή το στάδιο ανάπτυξης που μυρίζει το άρωμα σε αυτό το άτομο, μπορεί επίσης να επηρεάσει το πόσο πολύ αγαπάτε να το φοράτε εσείς.

  • Πόσο καιρό θα διαρκέσει ένα ανοιχτό μπουκάλι αρώματος;

Ανάλογα με το άρωμα, από έξι έως 18 μήνες, εάν αποθηκεύεται σωστά. Μόλις ανοιχτεί ένα μπουκάλι αρώματος, θα πρέπει να χρησιμοποιείται επειδή το άρωμα αλλοιώνεται με το χρόνο: τα αρώματα με βάση τα εσπεριδοειδή σε λιγότερο από έξι μήνες, floral μυρωδιές σε περίπου ένα με ενάμιση χρόνο.

  • Περισσότερες συμβουλές σχετικά με το άρωμα για ένα ταξίδι ;

Εάν παίρνετε ένα άρωμα μαζί σας σε ένα ταξίδι, ποτέ μην το βάζετε  σε μια μικρότερη πλαστική φιάλη, επειδή το πλαστικό μπορεί να αντιδράσει με το άρωμα. Αδειάστε το σε ένα μικρό γυάλινο μπουκάλι.

  • Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο ‘Perfume ‘ και στο ‘Fragrance ;

Για τους περισσότερους ανθρώπους, οι λέξεις ουσιαστικά σημαίνουν το ίδιο, και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια το ένα ή το άλλο. Θα διαπιστώσετε ότι η χρήση ποικίλλει από χώρα σε χώρα: στις Ηνωμένες Πολιτείες, Fragrance είναι η πιο κοινή περιγραφή. Στην Αγγλία, Scent  ή Fragrance. Στη Γαλλία? Parfum!

Η βιομηχανία αρωμάτων τείνει να αναφέρεται στην πιο συμπυκνωμένη μορφή μιας μυρωδιάς με τις λέξεις Fragrances ή Perfumes σε αντίθεση, ας πούμε, με την λιγότερο συμπυκνωμένη Eau de Toilette  ή Cologne. Οι αρωματοποιοί, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιούν την εκάστοτε λέξη ειδικά για να περιγράψουν τις αρωματικές δημιουργίες τους, τα αρώματα τους.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο Άρωμα, το Eau de Parfum ή το Parfum de Toilette, το Eau de Toilette και την Cologne ;

Κάθε μία αντιπροσωπεύει μια διαφορετική «συγκέντρωση» πραγματικού ελαίου αρωμάτων σε ένα άρωμα.

Fragrance, δηλαδή το άρωμα ή το εκχύλισμα είναι η πιο συμπυκνωμένη, μακράς διαρκείας μορφή αρωμάτων με  20 έως 30 %  αρωματικά έλαια.

 Οι νεώτερες ερμηνείες Eau de Parfum ή Esprit de Parfum είναι σχεδόν το ίδιο με τις παραδοσιακές , αλλά το Parfum de Toilette ή το Eau de Toilette (κολόνια, στις Ηνωμένες Πολιτείες) είναι μια ελαφρύτερη εκδοχή του αρώματος οπουδήποτε μεταξύ 10 και 18%.

Στην Ευρώπη, η φράση Eau de Cologne περιγράφει ένα πολύ ελαφρύ επίπεδο αρώματος, με μόνο 1 έως 3 %  αρωματικό λάδι.

  • Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο aftershave και την κολόνια;

Οι κολόνιες ή Eau de Toilette είναι για το σώμα και το Aftershave για το πρόσωπο. Το Eau de Toilette (ή Colognes) αναμειγνύεται με περισσότερο άρωμα – κάπου μεταξύ 5 έως 10% αιθέρια έλαια – ενώ τα aftershaves έχουν ελαφρύτερο άρωμα, συνήθως γύρω στο 2 με 4 % ,  λιγότερο αλκοόλ (30 έως 65 %)και είναι καταπραϋντικά και αντισηπτικά.

  • Πόσα συστατικά περιέχει συνήθως ένα άρωμα;

Διαφέρει. Ένα άρωμα μπορεί να περιέχει 10, 50, 100 ή περισσότερα διαφορετικά υλικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ένα άρωμα φτιαγμένο με 300 είναι ανώτερο από ένα που περιέχει 10.

Το κλειδί είναι πώς τα διαφορετικά συστατικά συνδυάζονται μεταξύ τους για να «μιλήσουν» σε σας.

  • Ποιες είναι οι “νότες” σε ένα άρωμα;

Είναι οι διαφορετικές φάσεις μέσω των οποίων αναπτύσσεται ένα άρωμα όταν το ψεκάζετε στο δέρμα. Κάθε ένα από αυτά τα στάδια ή ομάδες (“νότες”) έχει διαφορετικό βαθμό μεταβλητότητας.

Οι κορυφαίες νότες αποτελούν την πρώτη εντύπωση ενός αρώματος. Αυτές είναι οι ελαφρές πτητικές νότες που εκρήγνυνται στο δέρμα σας όταν ψεκάζετε για πρώτη φορά, το άρωμα που συναντάτε όταν ανοίγετε ένα μπουκάλι.

Οι κορυφαίες νότες είναι τόσο ασταθείς που συνήθως υποχωρούν μέσα σε 10 έως 15 λεπτά.

Καθώς ξεθωριάζουν, η καρδιά ή οι μεσαίες νότες ανθίζουν στο δέρμα σας. Αυτές αποτελούν τον πυρήνα της σύνθεσης και είναι το κυρίαρχο θέμα του αρώματος. Αυτό το θέμα τονίζεται και καθορίζεται από τις νότες βάσης ή ψυχής.

Αυτές είναι τα θεμέλια του αρώματος, οι νότες που δεσμεύουν τα άλλα συστατικά μαζί. Δημιουργούν τη μνήμη που κάνει το θέμα να παραμείνει στο μυαλό σας και το άρωμα να διαρκεί περίπου τέσσερις με πέντε ώρες στο δέρμα σας.

  • Πόσο καιρό θα διαρκέσει ένα καλό άρωμα;

Διαφέρει από άτομο σε άτομο. Συνήθως, ένα άρωμα ή μια εκχύλιση, η πιο συμπυκνωμένη μορφή, θα πρέπει να διαρκεί έξι έως οκτώ ώρες. Η Eau de Toilette ή αμερικανική κολόνια, για τρεις ή τέσσερις ώρες, μερικές φορές περισσότερο εάν είναι πιο συμπυκνωμένη.

  • Πώς επηρεάζει το κλίμα το άρωμα που φοράμε;

Η θερινή θερμότητα αυξάνει την επίδραση της οσμής. Όσο θερμότερο είναι το κλίμα, τόσο πιο γρήγορα οι “νότες ” ενός αρώματος εξατμίζονται από το δέρμα.

Η απάντηση:  ένα ελαφρύτερο άρωμα επανεφαρμόζεται πιο συχνά. Ο χειμώνας τονώνει τη μυρωδιά. Σε ψυχρό καιρό, τα μόρια των αρωματικών ουσιών “ανυψώνονται” πιο αργά και η κορυφή, η καρδιά και οι νότες βάσης αναπτύσσονται σταδιακά. Γι ‘αυτό μπορείτε να φορέσετε ένα πιο ισχυρό άρωμα σε ψυχρότερες καιρικές συνθήκες.

  • Είναι τα συνθετικά έλαια φθηνότερα και πιο πιθανό να ερεθίσουν το δέρμα;

Όχι. Οι συνθετικές ουσίες δεν είναι απαραιτήτως “φυσικά έλαια που δημιούργησε ο άνθρωπος για τους φτωχούς “. Υπάρχουν συνθετικές νότες αρώματος που είναι ακριβότερες από οποιοδήποτε φυσικό και “καθαρό ” έλαιο και σε πολλές περιπτώσεις είναι λιγότερο πιθανό να προκαλέσουν αλλεργική αντίδραση σχετικά με μια χημικά δημιουργημένη εναλλακτική λύση.

  • Τα φυσικά λάδια αρωμάτων είναι καλύτερα από τα τεχνητά;

Κατηγορηματικά όχι. Η σύγχρονη αρωματοποιία βασίζεται στη συνέργεια των φυσικών και ανθρωπογενών συστατικών. Και οι δύο έχουν ίση σημασία για τον αρωματοποιό. Από τεχνικής άποψης, ένας αρωματοποιός κατηγοριοποιεί τα συστατικά σε φυσικά έλαια που εξάγονται από άνθη, ξύλα και φύλλα, μπαχαρικά και ρητίνες,  ημισυνθετικά έλαια διαχωρισμένα από φυσικές πηγές,  και εντελώς συνθετικά έλαια ή αρωματικές νότες, που δημιουργήθηκαν για να ενισχύσουν τα φυσικά αιθέρια έλαια, ώστε να αντιδράσουν μεταξύ τους και να προκύψουν νότες εντελώς αντίθετες από οτιδήποτε έχετε μυρίσει πριν. Σκεφτείτε τις συνθετικές νότες αρωμάτων ως νότες του αρωματοποιού, που δημιουργήθηκαν σε εργαστήρια για να προστεθούν η πρωτοτυπία, ο χαρακτήρας και η επιμονή στις νότες της φύσης.

Η Coco Chanel ήταν η πρώτη σχεδιάστρια που ενθάρρυνε τους αρωματοποιούς να δώσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στα συνθετικά, «θέλησα να δώσω στις γυναίκες ένα άρωμα που ήταν τεχνητό, δηλαδή ανθρωπογενές. Είμαι τεχνίτρια στην ραπτική … Δεν θέλω τη μυρωδιά του τριαντάφυλλου ή του κρίνου της κοιλάδας. Το αποτέλεσμα ήταν το Chanel Νο 5, το πρώτο λουλουδένιο aldehyde άρωμα, ένα μπουκέτο που κυριαρχούν οι απαλές, καθαρές νότες συνθετικών aldehydes  που είναι συνυφασμένες με το πιο ακριβό γιασεμί και τριαντάφυλλο του Μάη από το Grasse. “Είναι γνωστό ότι υπάρχουν φυσικά αιθέρια έλαια που κοστίζουν πολύ λίγο και άλλες χημικές νότες αρωμάτων που κοστίζουν ένα τεράστιο ποσό”, δήλωσε ο αρωματοποιός Edmond Roudnitska. “Επομένως, δεν είναι θέμα οικονομίας αν χρησιμοποιούμε χημικά προϊόντα για τη σύνθεση των αρωμάτων. Τα χρησιμοποιούμε γιατί θέλουμε να δημιουργήσουμε τις ένδοξες αποχρώσεις του αρώματος που απλά δεν υπάρχουν στη φύση και που μόνο η χημεία μπορεί να μας προσφέρει. Συχνά μια συνθετική μυρωδιά είναι πιο όμορφη από μια πραγματική – σκεφτείτε ένα λουλούδι, όταν το παίρνετε, μυρίζει καλά μόνο για μια ημέρα , μετά  αρχίζει να μυρίζει απαίσια. Με τα συνθετικά, μπορεί κανείς να επιτύχει την ίδια οσμή και να αφήσει τα περισσότερα από τα λουλούδια στο χωράφι. “

  • Όταν οι αρωματοποιοί μιλούν για τη διάχυση ενός αρώματος, τι εννοούν;

Η διάχυση είναι η δυνατότητα της μυρωδιάς να φτάσει έξω από το δέρμα σας και να περιβάλλει και άλλους με την αύρα της. Η ικανότητα μιας μυρωδιάς να ταξιδέψει μέσα στον αέρα είναι η δοκιμή ενός καλού αρώματος.

  • Ποια ήταν τα πρώτα γνωστά αρώματα;

Οι Αιγύπτιοι ανέπτυξαν αρωματικά έλαια και αποστάγματα πριν από 5.000 χρόνια. Μεγάλοι λάτρεις των αρωμάτων, χρησιμοποίησαν αμύγδαλο και τριαντάφυλλο, λιβάνι και σμύρνα, κέδρο, μιμόζα και κρίνο, το μοσχοκάρυδο, το γλυκό βάλσαμο, cassia, βενζόη και λάβδανο, galbanum και opopanax σε τόσο διαφορετικά παρασκευάσματα όπως αφροδισιακά, φάρμακα, καλλυντικά και θυμίαμα.

Στην πραγματικότητα, η τέχνη της αρωματοποιίας στην Αρχαία Αίγυπτο ήταν τόσο περίπλοκη, που όταν οι αρχαιολόγοι άνοιξαν τον τάφο του Τουταγχαμόν το 1922 ανακάλυψαν μια αλοιφή που ήταν ακόμα αρωματική! Η μελέτη του αρώματος, που αναπτύχθηκε στην κοιλάδα του Νείλου, έμελλε να εμπνεύσει άλλους αρχαίους πολιτισμούς. Στην Ελλάδα, οι αθλητές χρησιμοποίησαν αρωματικά έλαια για τα σώματα τους, και σε δεξιώσεις οι Ρωμαίοι μεταξύ των μαθημάτων έκαναν μπάνιο με ροδόνερα. Ήταν οι Πέρσες που ανέπτυξαν τη χρήση εξωτικών συστατικών και την τεχνική της εξαγωγής ελαίων από λουλούδια μέσω απόσταξης. Αυτή η εμπειρία μεταφέρθηκε στη Δυτική Ευρώπη κατά τη διάρκεια των Σταυροφοριών.

  • Ποια είναι η ιστορία του Eau de Colognes;

Γύρω στο 1680, ο Gian Paola Feminis, ένας κουρέας από ένα χωριό στη Βόρεια Ιταλία, διπλασίασε τον esprit-de-vin  για να αποκτήσει αλκοόλ με απόλυτη αντοχή 75/80% , διαλύοντας λεβάντα, δεντρολίβανο, περγαμόντο και λεμόνι. Ο Feminis ονόμασε το ελιξίριο του “Acqua Mirabilis” (Θαυματουργό νερό). Ήταν το πρώτο eau de Cologne , αλλά δεν απέκτησε αυτό το όνομα για άλλα 130 χρόνια. Το 1709, ο Johann Maria Farina, ένας αρωματοποιός της Κολωνίας (πόλη στη Γερμανία), εισήγαγε τη Jean Maria Farina Acqua Mirabilis. Η επιτυχία της ενθάρρυνε τους άλλους αρωματοποιούς της Κολωνίας να μιμηθούν το προϊόν. Κατά τον επόμενο αιώνα, εμφανίστηκαν περισσότερα από 2.000 αντίτυπα, σχεδόν όλα ονομάζονταν Farina. Το 1792 ο Wilhelm Muelhens εισήγαγε το Franz Maria Farina Acqua Mirabilis, που μετονομάστηκε σε 4711 το 1845. Η Jean Marie Farina του Roger & Gallet εμφανίστηκε το 1806. Το 1810, ο Ναπολέοντας αποφάσισε ότι οι φαρμακευτικές φόρμουλες έπρεπε να καταχωρηθούν. Oι αρωματοποιοί της Κολωνίας, απρόθυμοι να αποκαλύψουν τις φόρμουλες τους acqua mirabilis, κατέγραψαν τα προϊόντα τους ως αρώματα,  τα

 ” eau de Cologne”

  • Πότε ένα άρωμα θεωρείται “κλασικό”;

Όταν έχει ξεπεράσει τις αδύναμες σφαίρες της μόδας, καταγράφοντας τη φαντασία των ανθρώπων για χρόνια, ακόμη και γενιές. Το πρώτο μεγάλο κλασικό άρωμα  ήταν το Chanel No 5, που δημιουργήθηκε το 1921. Εδώ είναι μια επιλεκτική λίστα με άλλα σπουδαία κλασικά, γυναικεία και ανδρικά, τα οποία έχουν επηρεάσει τη σύγχρονη αρωματοποιία:

  • 1880 – 1899: Η γέννηση της σύγχρονης αρωματοποιίας
  • 1882: Fougère Royale
  • 1889: Jicky
  • 1900-1919: François Coty & Jacques Guerlain
  • 1905: L’Origan
  • 1906: Apres l’Ondée
  • 1912: L’Heure Bleue
  • 1917: Chypre de Coty
  • 1919: Mitsouko
  • 1920-1939 Glamour and Depression
  • 1921: Chanel No5
  • 1925: Shalimar
  • 1927: Arpège
  • 1930 Joy
  • 1932: Tabu 
  • 1940-1959 A new generation: A New Look
  • 1944: Bandit
  • 1944: Femme 
  • 1947: Miss Dior
  • 1948: Fracas
  • 1948: L’Air du Temps
  • 1953: Youth-Dew
  • 1956: Diorissimo
  • 1957: L’Interdit
  • 1959: Cabbochard
  • 1960-1979 Prêt-à-porter and the American challenge
  • 1960: Madame Rochas
  • 1968: Estée
  • 1969: Calandre
  • 1969: Rive Gauche
  • 1971: Aromatics Elixir
  • 1971: Chanel No19
  • 1972: Jovan Musk
  • 1973: Charlie
  • 1973: Private Collection
  • 1977: Opium
  • 1977: Oscar
  • 1978: Anaïs Anaïs
  • 1978: White Linen
  • 1980-1999 Luxe turns to pure and gourmand
  • 1981: Giorgio Beverly Hills
  • 1981: Must de Cartier
  • 1981: Ombre Rose
  • 1983: Paris
  • 1984: Ysatis
  • 1985: Beautiful
  • 1985: Obsession
  • 1985: Poison
  • 1986: Calyx
  • 1988: Eternity
  • 1989: Samsara
  • 1991: Amarige
  • 1991: White Diamonds
  • 1992: Angel
  • 1992: Féminité du Bois
  • 1993: Bvlgari au Thé Vert
  • 1992: L’Eau d’Issey
  • 1993: Jean Paul Gaultier
  • 1994: Cashmere Mist
  • 1994: ck One
  • 1995: Pleasures
  • 1996: Allure
  • 1996: Tommy Girl
  • 1997: Happy
  • 1999: Gucci Rush
  • 1999: J’Adore 
  • 2000-2009 Legends in the making
  • 2000: Flower by Kenzo
  • 2001: Coco Mademoiselle
  • 2001: Dolce & Gabbana Light Blue
  • 2001: Marc Jacobs perfume
  • 2003: Narciso Rodriguez for Her
  • 2004: Prada 
  • Τι σημαίνει “άρωμα”;

Η λέξη προέρχεται από τα Λατινικά, που σημαίνει “ένα γλυκό-αρωματικό υγρό που περιέχει την ουσία των λουλουδιών και άλλων ουσιών”. Αλλά το άρωμα έχει τις ρίζες του στην αρχαία ρωμαϊκή τελετουργία. Στους ναούς της Ρώμης, τα θρυμματισμένα λουλούδια, τα φύλλα, τα ξύλινα ροκανίδια, τα μπαχαρικά και οι αρωματικές ρητίνες ρίχνονταν στα κάρβουνα ως προσφορές στους θεούς. Η μυρωδιά τους απελευθερωνόταν μέσω του καπνού  (per smoke η per fummum).

  • Τι είναι η “μύτη”;

Είναι ένας αρωματοποιός του οποίου η οσφρητική δεξιοτεχνία συνθέτει υπέροχα αρώματα, εξαιρετικές αρμονίες, των οποίων οι νότες στοιχειώνουν τη φαντασία των αντρών και των γυναικών σε όλο τον κόσμο. “Η ύπαρξη” μύτης “δεν είναι τίποτα μυστηριώδες”, δήλωσε ο διάσημος αρωματοποιός Edmond Roudnitska. “Αυτό που πρέπει να προσεγγίσετε δεν είναι μόνο η μνήμη μιας οσμής, αλλά η μνήμη μιας οσμής σε συνδυασμούς – διαφορετικά ανακατεύετε μόνο τυχαία και αυτό δεν είναι δημιούργημα. Η δημιουργία ενός αρώματος είναι εγκεφαλική, όχι ρινική ». Ο Roudnitska πάντα επέμενε ότι « ο χρόνος είναι απαραίτητος για έναν δημιουργό αρωματοποιίας. Μπορεί να χρειαστούν αρκετά χρόνια για να καταλήξουμε σε ένα υπέροχο άρωμα. Δεν μπορείτε να μυρίζετε καθημερινά το άρωμα όταν εργάζεστε μέχρι να φτάσετε στην τελειότητα … συχνά πρέπει να αφήσετε το άρωμα για μήνες και στη συνέχεια να επιστρέψετε “.

  • Τι σημαίνει Chypre;

Αυτή η οικογένεια αρωμάτων παίρνει το όνομά της από το πρώτο σημαντικό ξυλώδες άρωμα, Chypre, το οποίο εισήγαγε ο François Coty το 1917. Το Chypre είναι το γαλλικό όνομα της Κύπρου, θρυλικής γενέτειρας της Αφροδίτης, της θεάς της αγάπης.

Αυτό το προϊόν είναι προσωρινά εκτός αποθέματος. Απλά συμπληρώστε το email σας παρακάτω και θα σας αποστείλουμε ειδοποίηση με email όταν το προϊόν γίνει ξανά διαθέσιμο.